Aktsams sista fest!

Är hemma och är sjuk idag, är så förkyld och ont i hela kroppen. Masa mig ut med sparken på förmiddagen med Gizmo. Det vart ingen lång stund för jag vart helt matt och slut.

I helgen har det varit avslutningsfest för Aktsam. Jag hade jätte kul hela kvällen. Det började med världens hick attack vid middagsbordet som slutade i asgarv som jag inte kunde få stopp på. Och givetvis så kom toastmastern Tobbe fram med micken framför näsan just då.  Och sade att Jenny och har flippat ut totalt i kväll! "Pinsamt inför ca 100 personer."
Maten var jätte god och givetvis måste man göra sig minnesvärd en sådan här kväll så jag och 6st andra tjejer gick upp på scenen och dansade can-can, ett nummer som vi bara hade övat in på några dagar, lite nervös var man, men det underlättade att man hade lite innanför västen "som man säger".

Kvällen fortsattes med underhållning från ett band och givetvis var också "Allt för byn"-grabbarna där också. Tre av dem har jobbat/jobbar på Aktsam.Dansa gjorde man så fötterna värkte. Så stövlarna for av och man dansade vidare.
När man gick hem från festen så var det för sista gången från en Aktsamfest....:(


Nu ska jag hoppa i soffan och kolla på lite såpor ett tag.

Kram från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0