Vilken dag!

Idag skulle jag inte ens ha klivit upp i sängen. Jag är som en anka idag, Virrig och seg. Allt blir bara fel.
Det spelar ingen roll vad jag gör.
Men jag har ju varit i Stockholm och kollat på 10 skönsjungande, teaterspexade grabbar, fy fanken vad dem va rolig.
När Robban kom ut i sin rosa dräkt, skrattade jag så låg nästan dubbelt.Tårarna bara sprutade så jag missade ju halva hans uppträdande. Men gud va roligt det var. Ni som inte har varit och kollat på detta. Måste bara göra det, ni kommer inte att ångra er.

Jag fick ju även passa på att träffa min syrra i några timmar också.  
Gizmo var som vanligt hos farmor och farfar. Och han har haft det så skönt. Men det riktigt syntes på han i morse när jag skulle på jobbet att han var sur på mig. Jag skulle ju lämna honom igen!
Det är det bästa med Gizmo att han är verkligen en humörs hund. Man ser direkt om han är sur, glad eller irriterad. Och han ser riktigt till att man vet detta också.
 
Det var allt för mig i dag, men skriv gärna en rad i kommentaren!
Tack och Hej!  


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja mascaran satt inte direkt där den skulle, det var as roligt!

2007-11-09 @ 08:39:50
URL: http://blogghanna.blogg.se
Postat av: Emil

Robban är skiitkul! ;)

2007-11-18 @ 13:46:41
URL: http://www.hoog.nu/emil
Postat av: Jenny

Jo Emil men det är du också!

2007-11-21 @ 14:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0