En ny vecka...och..

... i fredags var vi in på Röntgen med Gizmo,, Väntar spänt på resultat "snälla låt det inte var något mer med honom nu". Han har ju trots allt haft ocd!

Är det någon som vet hur länge det tar innan man får resultatet???


Helgen har varit bra, i lördags var vi på jobbet på fest, en show med musik från 50-talet. Hade jättekul tills strax efter maten när jag fick sprängande huvudvärk/migrän, spelade ingen roll om jag bara drack vatten eller tog tablett, så gick det inte över, så där satt jag och höll i huvudet medans mina arbetskamrater sprang runt och dansade och showade och hade så roligt. hmmm så j..la typiskt mig.

På söndagen var jag pigg och huvudvärken var försvunnen så då var det dags att ta tag i trädgården, så häckar vart klippta, löv och pinnar uppkrattade. Och man fick god hjälp av Gizmo kan jag lova.

Sen vart vi bjuden på middag hos svärföräldrar, det vart fisk med äggsås och till efterrätt vart det kladdkaka.

Sen drog vi oss hemåt och vid kvällningen gjorde vi tacogratäng som vi tryckte i oss framför tv:n.


I kväll får man bara inte missa allt för byn!


Kort och konsist av mig!

Hadé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0