Back, blackagain.....

Ja då var jag tillbaka från semestern med stort hål i plånboken.
Har varit helt underbart att vara utomlands, lite svårt att tänka sig att i går morse låg man vid poolen och solade i 30 graders värme och strålande solsken.

Det har varit helt underbart varför har man inte gjort detta förrut.
På måndagen var vi på Hamam (turkiskt bad)
På onsdag var vi på en båtutflykt till Manavgatfloden där man fick bada i sötvatten i floden och på andra sidan saltvattnet i havet.  Och där passade vi på att förlova oss också, det var jätte mysigt. så nu är man nyförlovad och nykär igen.

Veckan har gått väldigt fort och man vill inte tillbaka till vardagens allvar igen, men tyvärr....... bara att kämpa på.

I kväll blir det nog en romatisk middag med L-G som fyller år i dag. Grattis till dig.... gubben min!

Kommer in med bilder från semestern så ni får se lite senare. 

Hej hopp  

Kommentarer
Postat av: ulrika

Men Hej! Grattis till förlovningen!

2007-09-14 @ 19:26:22
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hallå där!! Jaha så trodde jag att du skulle vara här så jag fick gratta dig!! Såg nämligen en liten notis om eran förlovning på hammarstrand.nu spännande!! Ni verkar haft det underbart, ! vi kom hem i fredags natt, längtade otroligt efter wille, men vi har haft det kanon... riktigt storstadsliv!! cs snart kram Hanna

2007-09-17 @ 09:34:15
URL: http://blogghanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0