Brr....

I dag var det 7 minusgrader i morse. brr... :) Usch det känns som vinter är på gång.
Men nu har det blivit varmare och solen skiner, inte ett moln syns på himlen.

Idag är det många här på jobbet som jobbar sin sista dag. Det droppar av fler och fler folk och det känns sorligt, men jag är glad för deras skull. Och önskar dem alla ett stort lycka til!
Nu är det sista dagen som jag sitter på telefon på jobbet, sedan blir det andra arbetsuppgifter. Skönt att ha något att göra iaf.

På eftermiddagen blir det en stadsresa igen, jag ska hämta mina linser. Får hoppas det blir lugnt med stadsresorna sedan, det börja bli ofta nu..
I morgon är det fest på byn. Hamarstrand skylten ska invigas. Affärerna har öppet längre, det blir fackeltåg, och fyrverkerier. Det ska vi givetvis kolla på, vi ska ha med oss Gizmo så jag får hoppas att han klara fyrverkerierna, jag vill inte ha honom ensam hemma i alla fall.
Sen ska vi nog till M och hälsa på, får hoppas att det blir av nu, vi har försökt att träffas i flera veckor men det har alltid blivit någonting i mellan.

Nu vill jag önska er alla en riktig trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0