Helgen är över.......

......... och gud vad skönt jag har haft det.
I lördags som sagt var jag in och shoppa kläder åt Iza,det blev behövligt nog mössa, vantar, strumpor, fleecebyxa, och lite fin kläder. En klänning...
  Också hittade jag lite fynd till mig själv också ett par jeans och en klänning, När man var där inne i stan känner man sig som en RIKTIG mamma, En korv med bröd till Iza i ena handen fullt med shopping påsar i den andra handen.  Och stressad.!.... vilken mamma är inte stressad i dagens samhälle.....
Innan vi åkte hem vart det ett besök på Mac Donalds.... vad gör man inte för sitt barn.
Sen for vi hem, Gizze helt färdig efter alla intyck efter stora staden. När vi komm hem vart det bad för Iza och givetvis ville hon ha på sig dem nya kläderna när vi sedan skulle åka ner och kolla på "allt för byn". 
Man var ju precist lika dan själv när man var liten...... ville alltid ha på sig dem nyaste kläderna på sig..... Är det gener eller??

Allt för byn var verkligen jätte rolig. Vad dem är duktig! Helt suveräna!! Det ska bli roligt att få titta på dem nere på Intiman i Stockholm. Det kommer att bli jätte kul.

Nu är arbetsdagen snart slut.... det blir nog att åka och handla lite mat när man kommer hem, tomt i kylen som vanligt. :)

Tack för mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0