hmmm... givande rubrik?

I helgen har det varit lugnt ,(som vanligt) Iza har varit sjuk och jag migrän. Men jag har tagit ut pärlan (min v4) för första gången i år. Packa in både hund och barn i baksäte och Lg fick snällt sitta brevid mig...... alltid lika roligt att köra med ratt växel! Man är ju lite ovan i början och man kör ju som man ska bestiga hammarbacken varje gång! LG sitter brevid och gapflabbar och Iza tjuter av skratt och tittar man riktigt noga på Gizmo så kan man se att han sitter där bak och ler han också. Men leendet är nog störst hos mig, för jag älskar denna bil.
Mest är det väl för att varje gång jag sätter mig i denna bil så tänker man tllbaka till man själv var barn och morfar var ute och skjutsade mig i den bilen.

För hundintresserade:  (detta får agera min träningsdagbok)
Ikväll var det ju meningen att jag skulle gå på hundträning med Gizmo (tävlingslydnad)Men tyvärr så vart träningen inställd,  och jag som tränat som bara den. Tom i går var jag ute i värsta snöovädret och tränade. Skulle träna på raka sittningar, avslut och ligg under gång. Har gjort framsteg och Gizmo är jätte duktig. Tyvärr har han skrikigt till vid ett par gånger, tror att det är något bakben som det sitter i, men hana haltar inte och är inte stel. Ska ge han lite massage (som han älskar) så får vi se om det blir bättre. Säg då inte att vi måste operera  i sommar också nu är det ju snart precist ett år sen vi var ner till Strömsholm och opererade bogleden.

I senare av veckan ska jag in till stan och köpa mig en ny bil, ja inte sprillans ny men lite nyare och större. så snart måste jag lämna i från mig ROZen, gud vad jag tycker om den bilen, det är så roligt att köra den bilen så man vill bara köra mer och mer. Men det kommer att bli roligt att köra den nya bilen också för jä..ra vad den bilen gick.
Så ser ni ett blått streck som far på byn så vet ni att det är jag :)



I morgon är det den stora dagen, jag blir tant....... nerrå så farligt är det inte jag blir bara 27  Men jag har beställt smörgåstårta också ska jag baka en swartswaldtårta (min favorit) så är det någon som är tårt sugen så finns det här!  Det är bara att komma, ni är välkommen!

Nu tror jag att jag ska göra ett ryck här hemma... hade så gott!!!

// Jenny

Kommentarer
Postat av: mariana

den är sååå fin din nya bil... Hmm man brukar ju säga att karlar byter bilar som de byter karlsonger men nu är det nog tvärtom hos er:() klart vi kommer o käkar tårta ikväll casper tjatar sen i morse att han ska till jenny och äta en stor chokladtårta kramen!

2008-04-09 @ 10:09:20
URL: http://snutta.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha..jo det där leendet skådade jag häromdagen, det tog ett tag innan jag fattade vem som körde runt i det där vrålåket! schnyggt/

2008-04-10 @ 12:46:49
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: Åsa

Å, man får gratulera i efterskott!
Och du har ohyggligt många år kvar till tant!

2008-04-10 @ 12:57:20
URL: http://ace67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0