Vårtecken!

Idag kom koltrasten och staren till oss. Roligt att se att dem har flyttat hit igen. Skönt att det börjar bli lite varmare ute, direkt så försvann julgranen och girlangerna:) Lite trist att det har varit grått och regn väder nu.
Men vi har inte kunnat vara ute något ändå, Iza har nämligen varit sjuk hela veckan, förkylning och feber. 

Har nu beställt allt som ska vara till köket ,diskbänk, bänkskiva, kakel är köpt och luckorna är lackade. så nu blir det att knacka kakel i helgen......"ut med det gamla och in med det nya," det har blivit mitt nya motto tro jag!
Sen ska jag köpa nya mattor och gardiner till köket.
Så det blir nog en resa till Kälarne/Flatmo..... börja bli less på alla resor till stan nu. 

Nu ska jag gå och ha en lässtund med Iza. 

 

// JENNY
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0