Att något så naturligt kan vara så stort.

Länge sen sist, men ni kanske förstår att jag har andra prioriteringar än att sitta vid datorn nu, Jag föredrar att sitta i soffan och mysa med lilla Evian istället, men jag ska försöka att inte svika er helt.
Och det kommer säkert att bli lite bättre när det inte är mitt uppe i julstök och allt som ska fixas nu.
Evian är jättesnäll,han växer och blir stor. Och han är ju absolut världens finaste.
Det har varit stor omställning och ingenting är som förrut. Största omställningen är nog att få tvätta så mycket :)
Nu helt plötsligt så verkar det som att dygnet har fått många timmar för lite, Man hinner bara kliva upp, så tjopp! Så är klockan två och hela förmiddagen har gått.  Man hinner inte mycket nu....
Men till veckan ska jag iaf baka lite med Iza, det blir saffranskaka, mintgodis, julkola och givetvis knäck.

Tänk det är redan andra advent och snart är det ett nytt år. Vart har 2008 tagit vägen???  Ja nästan hela året har jag gått runt med magen i vädret och varit hormonstinn, så det är väl kanske inte så konstigt att jag försöka förtränga det kanske.

Nu ska jag göra iordning lite julkort att skicka iväg, innan Iza kommer till mig.

Ha det så bra!
Julkram!


Kommentarer
Postat av: Lena N

Vilket otroligt fint kort! Jag får invänta den nya kameran innan jag kan göra mina =0) Förhoppningsvis kommer den i morgon! Hoppas ni har det bra, o mys.. för han är snart 3 år han med o halsar typ en halv pava hostmedecin ( som J gjorde här om dagen =0/)Vart tar tiden vägen eller början man bli gammal?! Kram till dig o familjen från oss, så ses vi i jul!

2008-12-09 @ 20:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0