48 tusen rosor......

...till min karl vill jag ge.  Världens underbaraste och hur go som helst.

image28

I går när det var Alla hjärtans dag (om någon missade det) blev det romantisk middag. med levande ljus och god mat och vin. Det var super gott, som avnjöts med kladdkaka efteråt.   
T.o.m Gizmo fick smaka av maten.

På kvällen ringer m och säger "Jag älskar dig" , Att det kan var så skönt att höra detta ord från sådana som ej säger det så ofta.

Idag har jag varit ute och åkt spark med Gizmo i det fina vädret, strålande solsken och 4-grader.
 Ibland går det lite väl fort och svänger man precist då, så far man ju på ändan och när händer detta då?? Jo precist när det kommer folk och ser en givetvis. :)
Tur är att man kommer helskinnad ur det.

I morgon bär det iväg till stan igen! Ja undra hur många gånger jag åker in till stan på en månad, Skulle jag skriva upp det i almanackan så skulle den väl bli självskriven snart.
Men i morgon ska vi kolla på skidskytte, det ska bli väldigt roligt. Så kollar ni på tv:n i morgon så kanske ni ser mig på läktaren.  

Min frisyr vart jag väldigt nöjd med, nu är det avkortat och färgat. Det efterlystes före och efter kort. Jag försökte ta några kort men jag ser bara ut som en kråka (varför kan man aldrig se normal ut på kort), så det blir inget, men ni får väl se det när ni träffar mig, men är ni väldigt nyfiken så får ni väl komma hem till mig så bjuder jag på fika oxå.

Nu får ni ha en skön fredagskväll, för det tänker jag ha.....

"Lev idag i morgon kan det vara för sent "

En försenad All hjärtans dags-kram från mig till er!


Kommentarer
Postat av: Lena

Du får allt lägg aut ett kort! Blir så hiskeligt långt att åka för att titta ju!! ;0) Kramen

2008-02-16 @ 16:00:03
Postat av: Monica

Hej Gumman
Åh va jag blev glad att se ditt inlägg på min blogg =0)
Saknar dig med vännen åh de stunder vi har haft.

Hoppas du har haft en bra dag/helg vi måste bara höras mera.

Kram

2008-02-16 @ 17:46:00
URL: http://fyrabustroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0