Minisemster

I måndags tog jag och Izabelle bilen och for på en minisemester, Vi åkte ner till min familj i Sveg, så nu sitter jag här hemma hos mamma och skriver, skönt med lite semester.

Igår var vi till Izas gudmor i Lillhärdal, Vi packade picknick korg och drog i väg med hund och spark till en å där grillade vi korv och myste framför elden. Senare skulle vi åka till Sveg igen och gå på bio och se "Albin och gänget" med mormor. Men när vi kom fram till luckan så var det fullbokat,man måste tydligen boka i förväg vilket man inte är van vid i hammar´n. Då gick vi in och handlade snack och godis och hyrde en film istället, så åkte vi hem till syrran och kollade på råttatouille istället.
Om jag får säga det så tycker jag den filmen var överskattad,jag trodde den skulle vara roligare, och ingen vidare hit för Iza var den heller.


Nu ska jag snart gå iväg och hämta Michaela (min systerdotter) på skolan,jag är nämligen barnvakt idag, istället för en så har jag tre få se vad vi ska hitta på för skoj...... =)

I morgon bär det iväg hem igen, som det är sagt "borta bra men hemma bäst".
För visst är det så!

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja då var det synd att man inte hade vägarna förbi Sveg nu då när du är där :-)
Men vi kankse lyckas pricka in det någon gång :-D

2008-02-21 @ 14:32:37
Postat av: Helena

Hm! Det var som attans. Jag som tänkte kika in hos dig på en kopp kaffe nu i em när jag ska ut och gå.... Blir en annan gång då!

2008-02-21 @ 14:33:01
URL: http://mattjat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0