Sol på Blocket

Strålande solsken och hur vackert väder som helst,, Bli så sugen på att dra på skidorna och ta med kameran och fara ut och fota lite, kanske blir det idag.

Skulle beställa böcker på Blocket i går,( Kommer nog aldrig att göra det igen)
Tjejen jag skulle köpa boken av fatta inte vad sk internetgiro innebar och inte ville och läsa och förstå det heller. Jag tycker, säljer man grejor på blocket ska man veta vad det innebär för jag har ingen lust att betala i förskott rakt in på någons konto, jag har blivit lurad förrut och tänker inte bli det igen!
Det hela slutade med en massa missförstånd och arga telefonsamtal. Och det vart jag som var beskylld för att vara bedragare, (skulle jag vara det om jag vill använda internetgiro????)

AAAAHHHH!!!!!!!! (ville bara få ut lite ilska)

Nu börja det bli lite kallt i kåken så jag får nog gå ner och elda lite.

Ha det så skönt i fin vädret idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0