Toppluva och raggsockar!

I morse när jag vaknade kände jag att jag hade huvudvärk´och den har hållit i sig hela dagen. På eftermiddagen blev den ännu värre och nu går jag runt med toppluva och raggsockar inne, Jag är så tjusig må ni tro´... !

Tror att jag börjar ta över förkylningen som guben har.... han har varit hemma en hel vecka och dragit på sig bihållsinflammation oxå, så jag kommer nog inte undan.

Har hittat några bilder på frisyrer....nu får ni gärna komma med kommentarer och förslag!

    
Fin färg......                     Inte slingorna....       i en mörk färg kanske

Det blir nog ingen lugg iaf, jag blir bara irriterad av den, Har klippt lugg flera gånger men det slutar med att den hamnar i en hårklämma eller liknande.

Nu ska jag gå till guben för han skulle ha hjälp med bilen. Sen ska jag krypa ner i schäslongen framför Tv:n, det är ju Grey´s idag!!

Hadé, så återkommer jag med ny frisyr i mörr´n.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag gillade alla tre, fast innan jag scrollat ner hade jag tänkt föreslå en rak tuff lugg, hade vart kul att se dig i det. Men såg ju tyvärr sedan att det alternativet gick bort.
Kommer bli snyggt vilket som. Är det imorgon det är dags?
Kram!

2008-02-13 @ 19:45:55
URL: http://mattjat.blogg.se
Postat av: Mariana

du kommer att bli så söt i vilken frisyr som helst! Hoppas vi kan ses nån dag kramen!

2008-02-14 @ 19:41:45
URL: http://snutta.blogg.se
Postat av: Helena

hm, saknar före och efterbilder....

2008-02-14 @ 20:29:16
URL: http://mattjat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0