VM

Var in till  på invigningen för skidskytteVM i går..... Shit vad det var mycket folk. 
Iza var och klättrade i snö borgen och vi ville föreviga detta minne tog fram lilla kameran (som inte har varit använd på ett tag) och givetvis var batteriet helt slut... F..k vad less man blir på sig själv att man inte kan kolla sånt innan man åker hem ifrån. 
Fast vi höll på att bli helt fast klämd av allt folk så var det en häftig känsla att var där på invigningen.


Idag har det varit en pissdag.Fast jag har gått och haft ont i magen som bara den idag, skulle jag ta mig ikragen och göra det lite fint. När jag nästan var färdig så for det ner en blomkruka, när jag skulle dammsuga upp blomjorden, drog jag ner hela skurvattnet på golvet med dammsugarslangen.  Då gick jag ner och skulle koka lite kaffe, ja då for det kaffepulver över hela spisen .  Då gav jag upp och gick och lade mig på soffan och kollade på film tills min älskling hade gjort en romantisk middag med levande ljus och lite vin, så nu mår jag betydligt bättre.

Nu ska jag ner och kolla på Melodifestivalen, jag håller tummarna för MM som är så bra! Lyssna på han här! (snodd från vännen M)

// J

Kommentarer
Postat av: Åsa

Shit, vilken pissdag du haft. Eller, till en början. Den verkade ju bli bra på slutet i alla fall!
Kram!

2008-02-12 @ 20:24:27
URL: http://ace67.blogg.se
Postat av: Marja

What a day...! Men ett bra slut på dan, romantisk middag med ljus & allt är inte fy-skam. Kram...

2008-02-12 @ 22:00:08
URL: http://marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0