Jag måste bara få säga detta.....

..........har ännu en gång fått bevisat för mig att vad läkare och sjukgymnaster säger, ska jag inte tro på. Var till kiropraktorn i dag med mitt bäckenet, ( vilket vad läkaren sa att det var bara att träna!) Kiropraktorn gjorde en undersökte på mig och det visade sig att mitt bäckenet var förskjutet framåt. Han rättade till det och genast går jag mycket bättre och har inte foglossning som jag hade tidigare.
Sist jag hade problem var jag till sjukgymnasten och då var det så illa att jag kröp fram. Då fick jag gå på träningsschema och hon trodde det var någon kota det var fel på. Det blev bara värre och värre och till slut gick jag till kiropraktorn och det var åtgärdat på två gånger hos honom. Ni som har problem med foglossning och bäckenet.... GÅ till en kiropraktor för undersökning! För mig är det värt alla pengar.

Var på UL idag, och det var en livlig krabat där inne,han sparkade och viftade hej vilt .Minns inte att det var så tydligt man kunde se. Det var så mysigt att se det.
 
Det var allt för nu...


Kommentarer
Postat av: Kristina

hej, vad hette den kiropraktorn du var till? var de på sjukhuset eller så? vet inte riktigt vart man ska vända sig gällande det i sveg, för precis som du beskriver i ditt blogg inlägg så litar jag inte heller på sjukhuset. =) Mvh Kristina

2008-07-09 @ 14:34:22
URL: http://dike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0