Länge sen sist.

Då har påsken gått och nu sitter jag här vid min nya Laptop, är väldigt nöjd må jag säga.
Köpte den på Mediamarkt och hann använda den i ca 24 timmar så gick den inte mer, happ ännu en resa till S-svall och där var dom jätte trevlig och snäll och jag fick mig en nya dator med en gång.

I påsk har vi varit hos mormor i Lillhärdal, som alla påskar. Passade på att fira mormor också för hon fyller 80år i morgon.  Helt otrolig människa, medans hon är uppe från 7 på morgonen till 10 på kvällen är det full fart på "käringa", en annan får jätte dåligt samvete för att man känner att man skulle vilja lägga sig och vila ett tag. Vad är den generationen gjord av egentligen?! 

Det vart lite längdskidåkning på sjön, ski board åkning med magplask. :) Bad på nya badhuset i Sveg, en tur till Lofsdal`n på marknad. En räkmackakväll uti fiskebygge..

På Skärtorsdag var det dags för påskkärringarna att komma fram, målade påskkort i rasande fart så "fingra´n börja blöda "
      
 
Jag har tränat att skejtat...skait (at)... (i längdåkning alltså) tränat så mycket så jag fick träningvärk i halsen, (hur lyckas man med detta??)
Vet inte om det är för alla knyckar när Gizmo sprang iväg med lina som var fast knyten i mig :) Det vart en del vurpor, måste träna lite på balansen tror jag.....
Vädret gick det inte att klaga på, strålande solsken nästan hela påsken.

Idag har jag suttit inne och börjat min första dag på kursen som jag ska gå. Få se om jag bli något klokare av det. Det är jätte kul i alla fall.

Hoppas ni alla har haft en lika trevlig påsk som jag!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0