Mitt kära barn

Måste bara få berätta vad som hände i morse..
Satt/låg i sängen och hade precist vaknat av att Iza kommer till sängen och väcker oss..... hon har varit vaken en stund och kollat på tv. Sen pyser hon i väg och jag hör hur det skramlar i köket och säger
-ja hon var nog hungrig nu eftersom hon gör frukost själv idag.
 Efter en stund kommer hon upp och säger:
Nu kommer jag med frukost på säng..... :)   Då har hon ställt i ordning en varsin macka till Mig och Lars-göran och en halv till sig själv...... typ 1 cm tjockt smör på...... men...men, sen springer hon ner och hämtar tre glas med Oboj oxå.   -- Jaa, ger ni mig frukost på säng, ger jag er!  

Sen satt vi där i sängen och myste och åt frukost.....


Det är min unge det ! Vad stolt mamma man blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0