Shopping.....

....blir det i morgon, vi åker nämligen till Sundsvall och ska kolla på lite köksgrejor, vi ska nämligen renovera köket en del.
Vi ska byta bänkskiva, kakel och sätta in en ny golvmatta.
 
Ungefär så här har vi tänkt det!

 Vad tycks?

Ja å så ska vi in och köpa en laptop och skrivare om jag hittar något.
Roligt att renovera lite, när det är klart ska jag inreda nytt sovrum och barnrum.

Ganska skönt att bara hemma, jag skulle inte ha tid att jobba just nu så många projekt jag dragit på mig..... ja, ska gå några kurser också. 
Det börjar väl snart, om några kan maka sig hem från Thailand......hmm!

 Nu ska jag ner och baka en hallonkaka! Är ju solokvist denna vecka för Iza har åkt till fjällen med sin pappa., det är ganska ovant.....   vill inte vänja mig vid detta och vara ensam. Ursch!

åssså scrapbooking var det oxå ......jajja!

Hadé

Kommentarer
Postat av: mariana

Tack vännen dina ord värmer! mmm hallonkaka ja du dina hallonkakor går inte a för hackor:() Gud va fint köket var ni är ju så duktiga att hålla på att dona & Fixa! Hoppas ni får de bra i s-vall vi bakar till veckan kramen!

2008-03-06 @ 22:32:43
URL: http://snutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0