Äntligen!

Har köket blivit färdigt.Och så här blev det:   
image45


Men det har ju även sett ut så här:

image40

Och så här gick det till:
image41
borttag av gamla kaklet.......(hittar fortfarande kakelbitar i köket :)
image43
Spackel på gamla mattan.

image44
samma mattan kommer också att vara i hallen.....

Nu är det bara lite småfix i hallen kvar, det ska även läggas mattan i trappen, också hade jag tänkt att måla om lite möbler. Listerna är målade och ska sättas dit, äntligen!! Målade panelen i November och har inte haft lister i hallen sedan dess ;) 

Igår var jag på tjejdag på Wildhussen och det var jättetrevligt. ni som inte vet var det handlade om, så var det en dag för tjejer som fick prova på tre olika saker, som tex, taktilmassage, vanligmassage, fotmassage, ansiktsbehandling, make up, häxa, medium. vi blev bjudna på buffé och på kvällen var det uppträdande av två tjejer "trubadurer" och dom var jätte bra.  Det blev en väldigt minnesvärd dag för mig i alla fall.  
Och tack Nettan för att du ordnade denna dag!

// JENNY

Kommentarer
Postat av: Helena

Men du, de där gardinerna tycker jag passar jättebra! Men jag kanske är som en mormor i tycke och smak!?!
Kommer snart och kikar IRL...
Kram

2008-05-12 @ 22:07:08
URL: http://mattjat.blogg.se
Postat av: Jenny

"Helena"- Du är så välkommen! Säg till innan bara så ska jag handla hem lite kaffebröd.
Kram

2008-05-12 @ 23:01:07
Postat av: Suss

Supersnyggt blev det! jag kommer oxå förbi och hälsar på nån gång framöver. Lite mycket plugg just nu!!

kram

2008-05-14 @ 09:03:04
Postat av: Åsa

Det blev jättefint!
Jag vill oxå fixa....

2008-05-15 @ 13:00:37
Postat av: Marie

Jättefint kök!!

2008-05-22 @ 13:53:47
URL: http://varlensbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0