Nu sitter ...

....... jag här och är inne på den sista veckan, på måndag är det nämligen BF. Den stora dagen, förrut trodde jag stenhårt på att bebisen skulle komma ut tidigare än BF men det verkar som att den ska vara där inne. Och jag får gå över tiden (Om den inte får raketfart och sätter igång snart.)
Förvärkar har jag ju haft sedan 6 veckor tillbaka. så det är jag ganska van att ha, men i början så trodde man skulle iväg efter varje liten känning. Har i alla fall packat väskorna, bäddat gästsängen till barnvakten,tankat bilen, vattna blommorna, laddat batterierna i kamerorna och kontantkortet i mobilen. Och L-G garderar sig med egen bil till jobbet.
I dag känns det mer annorlunda än vad det har gort tidigare så litet hopp finns ju. Har lejt hundvakt till kvällpromenaden med Gizmo för den klarar jag inte av att gå längre tyvärr. Känns som nedre delen av kroppen sitter helt löst och ska fall av(usch så det lät)

Tur som är har jag fått tredje och sista boken av Stieg Larsson av svärföräldrarna så jag har något att roa mig med medans jag väntar, tur att boken är på ca 700 sidor. Trodde det skulle räcka men jag har redan plöjt igenom halva boken :).

Har ju sytt färdigt amningskudden och så gjorde jag blöjautomaten och så här blev det:
Använder redan amningskudden som avlastning i soffan. Jätte händigt!


 
Nu ska jag sätta mig och mysa med Iza i soffan, det är ju bollis. Å så fick jag besök.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Marja

Håller på med samma bok. Grymt bra böcker!

Va fin kudden/automaten blev. Kanske kan vara en affärsidé.

Spännande med bebben. Man vet aldrig när det händer, både på gott & ont. Önskar er all lycka!

Kram...

2008-11-10 @ 21:44:14
Postat av: Helena

Ingen farsdagsbebbe alltså! Kikar väl fram när du minst anar det.

Kramar!!

2008-11-10 @ 22:55:12
URL: http://mattjat.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Åååå, va spännande för er. Nu är det inte långt kvar. Håller med Marja, kudden och automaten blev jättefin!

2008-11-11 @ 09:14:04
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: Suss

Fina de blev både kudden och blöjpåsen.

Spännande.. hoppas du inte går för långt över tiden om det nu skulle inträffa..



kramar

2008-11-11 @ 09:51:40
Postat av: johanna

Lycka till! Hoppas du inte behöver vänta alltför länge, varje dag över tiden känns ju som hundra år...

2008-11-11 @ 11:45:49
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hoppas det sätter i gång snart så du slipper gå över tiden.

Kram!

2008-11-11 @ 20:14:59
URL: http://ace67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0