Nötskal......

Har kommit på att jag skulle ta och sy en egen amningskudde istället för att köpa en för 500 spänn, lite dyrt tycker jag,
Leta lite på internet efter fyllning, och hittade kulfyllning. 
Häromdagen funderade jag om det skulle räcka till eller om jag hade skickat efter för lite-10 liter. Men idag när jag hämtade ut paket på Time så var det väldigt mycket , nämligen 100 liter!! . 

 Typiskt jag mitt förrvirrade nötskal!
Det blir ju väldigt mycket över, så nu måste jag även sy en sittkudde också tänkte jag, problemet är bara att jag får inte tag på ett mönster till kudden/säcken, har letat nu på nätet i flera timmar men kan inte hitta något. Men hur svårt kan det vá att sy en kudde??!  Tur som är ska min svärmor hjälpa mig att sy amningskudden iaf. Jag brukar bara sy gardiner. Och då brukar inte jag och min symaskin vara vänner när jag är färdig.... så vi få se hur det blir.
.  
Apropå svärmor så är hon nog väldens goaste och snällaste, fick härom dagen en kasse med kaffebröd som hon har bakat som vi kan ha i frysen och bara bjuda på när vi får besök.Tack snälla svärmor!

Nu ska jag kolla på Grey´s

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha.. men du.. kan du inte sy och sälja amningskuddar då ;0) Hoppas allt är bra annars.. här är d lite strukigt just nu, så det kan väl dröja lite till innan flyttlasset går :( Kramen till er

2008-10-24 @ 15:41:58
Postat av: pernilla

Hejsan!

Nyfiken på vart du beställde kulerna ifrån??

//

Pernilla

2008-11-11 @ 09:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0