Han har upptäkt näsan!

Passar på att skriva ett inlägg medans jag slänger i mig lite lunch som är av gårdagens rester: laxgryta med pressad potatis, MUMS!

Ja då har helgen gått och en ny vecka har börjat. I helgen har det som sagt snöat rejält. Riktigt roligt tycker jag, finns det roligare än att slänga sig i snön och brottats endera med hunden eller med Iza. Jag kommer nog alltid vara som barn när det gäller snön.  Att få gå ut och skotta snö kan man ju bara se som ett träningspass, ett gratis dessutom.

I fredags blev det ett pass i längdspåret, men jag var nära på att vända för när man kommer upp och ser att det fortfarande är -16 grader på tempmätaren. Det var i det kallaste laget  att åka.
Men jag må ge all heder åt er som ordnar spåren på berget. Dem är jätte fina och så roligt att ni har dragit upp vägarna också. Synd bara att det är någon J..v.l som ska förstöra dem hela tiden.

Izabelle tävlade ju i lördags och kom tvåa, stolt som en tupp var hon, men på kvällen blev det benvärk för hon hade ju åkt slalom i ca fem timmar.

Evian har upptäkt sin näsa i helgen, han kan ligga i flera timmar och känna på sin näsa med sina små händer.  Sticker man fram ansiktet så möts man av ett stort leende, det är ju så mysigt nu med alla framsteg.

Nä nu har jag ätit upp så nu ska jag och Evian gå ut och skotta.

See you later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0