Detta telia.....

I måndags var vi till Österås på  Babysim.
Evian tyckte det var jätteskönt, han myste hela tiden, men jag må säga att det är lite svårt att duscha en bebis( som nästan inte kan sitta ännu) och mig samtidigt. Ibland önskar jag att jag hade fler armar, men vilken mamma gör inte det ?!

När jag kom hem tog jag in posten och visst är det räkningar i den. Men jag fick en chock när jag öppnade räkningen från telia, den var på 4000 spänn, Ahhhhhh!!! Och det enda jag hade gjort var att lägga till fler kanaler för 249:-/månaden. och så står det på fakturan:  uppsägning-3431 kronor.
På telefon och förberedde mig, nu skulle dem få sig en rejäl utskällning, men när jag kom fram så sa dem bara: nä men det ska du inte behöva betala, det tar vi bort. Och så smidigt gick det!  Tänk om det skulle gå och göra så där med räkningarna man får. Lite snopen blir man ju när man laddar för att man måste skälla på dem, men icke denna gång.

Nu ska vi iväg och äta fisk som L-g har lyckats fått upp på någon pimpling. Jag är jätte dålig på att laga till riktig fisk, på sin höjd kan man väl slänga in ett fiskblock i ugnen. Det är tur att man har svärmor såna gånger.

Nu är det dags att fixa det sista för dopet.

// hadé sö gött!

Kommentarer
Postat av: Linda

Orkar du släpa med dig det så är en så där matstol från ikea i plast suverän att ha på babysimmet! Gör duschandet oändligt mkt enklare. Är inte Evian alltför rörlig så funkar ett skötbordsunderlägg kanon oxå. Sånt där som man blåser upp.

2009-04-28 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0