Jultankar....

Tänk det är inte långtkvar till jul...bara två månader, alltså två månadslöner att handla julklappar på.
Har inte köpt något ännu, det är annat i jämfört med min mamma, hon kan börja köpa julklappar på våren, men har man 5 barnbarn och fyra barn att handla åt så kanske det är smart att börja då..

På lördag ska vi till Bräcke på Guldhits med jobbet det ska bli jätte kul, så det är nog att korka upp baccardin igen(från förra helgen) jo, faktiskt så vart det lite kvar......:)

 I kväll ska jag iväg till massören, som ska få räta ut mitt ben. Sen blir det nog en lugn kväll i soffan.

..... julklappar......jaha....!

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Marja

Shit, är det så nära till jul. Tiden bara försvinner. Åsså var det där med julklappar & vad man ska köpa till vem. Alltid lika svårt. Till barnen är du ändå ganska lätt. I allafall om man frågar Tilda: -En sån vill ja ha å en sån å sån å sån...
Får se om det blir nån Bräcke sväng för mig. Får vi ingen barnvakt så åker Magnus själv. Om inte förr ses vi på avslutningsfesten i november.
Ha det gott. Kram...

2007-10-04 @ 19:12:17
URL: http://marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0