Nu ska jag bli snickare!

Ja det är jätte kul att snickra. I helgen lade vi in ett hall golv och vi reglade upp väggar och isolerade. Och det vart inga smärre katastrofer. Så nu tror jag kanske att jag ska bli snickare! Ja,jag är öppen för alla nya yrken nu förtiden inte för så länge sedan skulle jag ju köra hjullastare... om ni kommer ihåg. och nu snickare. vidderna är breda och jag är öppen för alla förslag. Så kommer ni på något som jag skulle passa till, så får ni säga till..

I går fick vi beskedet att Gizmo är utan anmärkning på höftleder och armbågar. YES! Gud vad skönt..nu kan man slappna av.

Nu måste jag gå och jobba lite, sortera post, så nu har man blivit postgumma också........ : )


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Snickare eller kanske målare vore helt ok! Jobba med kroppen och ute skulle inte vara helt fel! Skönt att det inte var nåt fel på "lilla" vovven!

2007-10-17 @ 20:54:53
URL: http://blogg.op.se/ragundamaria
Postat av: Suss

Mmm varför inte, tycker det är kul att greja.. Härlgit att Gizze är OK.

Kram

2007-10-18 @ 13:14:09
Postat av: Åsa

Aha! Kanske du oxå måste införskaffa ett par fräna snickarbrallor?!
Bra att vovven är ok nu !

2007-10-19 @ 13:30:22
URL: http://blogg.op.se/ragundaasa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0