Inredning!

Nu har jag bestämt mig att Iza ska få ett nytt rum, det kommer att bli betydligt större, så jag måste inhandla lite möbler. Just nu sitter jag och kollar på nätet på olika inredningar av barnrum och hittade den här spännande sidan. Roligt att kunna gå in och kolla vad andra har inrett sina hem. 

Nu funderar jag vilken färg det ska bli, frågar man Izabelle ska allt vara ROSA. Och hur länge kommer det att vara.....ett två år kanske! Blir det rosa tror jag målar istället för tapetserar iaf.
Igår var jag inne på Järnia och kollade på tapeter och där hade dem en speciell barn pärm med tapeter och jisse vad häftiga dem var, Men det passar mindre barn än Iza och det var ju synd.  

En anna sida jag har hitta är en Engelsk sida och sådana rum ser ju oftas inte ut som här i Sverige då, men roligt att titta och få lite inspriation.
En tanke jag har är att ha väggord  "ska jag skriva själv eller ska jag köpa dem??? Hmm.

Förresten var ni ute igår strax före 20,00 ??? I sådana fall kanske ni hörde Iza uppe i slalombacken, för jisse vad hon skrek.........arg som ett bi var hon, så nu är slalomåkningen indragen denna vecka. Jag undrar egentligen om hon ska få ett nytt rum..........trotsunge!

Fondvägg eller?................ Kanske wallies?  

Planerna är många, vi får se hur det blir.

/Jenny
 

Kommentarer
Postat av: mariana

jaha då va de det jag hörde när ja var ute med hundarna:) Skojja bara skönt att höra att det inte bara är min onge som är trotsig:) ses i kväll kram på re

2008-02-06 @ 15:45:41
URL: http://snutta.blogg.se
Postat av: Anna-Karin Andersson

Hej Jenny!!

Har ryktesvis hört att du fått jobb.
GRATTIS
Har du tackat ja?
jag och Kicki har börjat svara för fullt idag.
Jättekul.
Till vecka åker vi till Göteborg för utbildning på båtarna.
Ha de bra!
A-K

2008-02-08 @ 16:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0