Bullar och kakor!

Idag kommer det lite fjun med snö, och det är några minusgrader. Skönt att det blir lite snö så slipper man gå runt och vara stel som en pinne och är livrädd att man ska ramla.


I går var jag hos en kompis och bakade. Eftersom jag inte är en veteran inom bakning så blir det en del missar, men tillslut blev det lyckat och det blev ialla fall bullar och hallonkaka.

Gizmo var också med under dagen och min kompis har två goldentikar.
Så han hade full upp hela dagen och så fort vi kom hem vräkte han i sig maten och sedan slängde han sig på golvet och sov.


I dag blir det en lång promenad med Gizmo och sedan ska jag nog bara lata mig.

Det ser ut att bli en fin dag........

I helgen bär det iväg till stan, ska handla lite inför min dotters födelsedag. Hon blir ju stor tjej på tisdag och fyller 6 år.
Det är konstigt, det är inte förrens hon växer som man märker vad tiden går fort, och hur gammal jag själv blir.


Nu ska jag gå ut på en promenad.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Marja

Kul att höra ifrån dig! Hoppas kakorna smakade.
Kram...

2008-01-21 @ 21:16:37
URL: http://marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0