Lugn helg hemma!

I fredags var det dags igen för "Allt för byn",samlades ett gäng kompisar hemma hos mig. oj vad trångt det blev!
 Jag måste nog inför skaffa mig en större soffa tror jag det räcker inte med en tvåa och en schäslong när man skulle ha lite vänner hemma, det är ju inte så roligt att sätta dem på golvet heller. 
Alltid roligt att se detta program, man får sig ett gott skratt varje gång.

Nu har jag varit hemma några dagar och as3:at, skönt att få komma i från jobbet en stund. 
När jag nu är hemma gick jag igenom alla kort på datorn och hittade ett jätte fint kort på solnedgången. det är från mormors gård "Tuva", när jag kollar på det här kortet förstår jag varför jag älskar detta ställe..

Solnedgång i tuva
 298931-13

Vi ses snart igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder, du kan ju göra vykort av dem och sälja, ett nytt förslag på jobb till dig!!! Många bäckar små vet du, lite grävning, lite snickeri och lite fotograferande, lite tryckeri för vykorten, ska du se att du snart har ett heltidsjobb, korten kan du ju sälja hos Åsa R

2007-10-23 @ 08:50:57
Postat av: Hanna

Fiin fiiina bilder... :)

2007-10-25 @ 08:30:38
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0