Ny dator

Äntligen ska jag köpa mig en riktig dator eller rättare sagt få en av min sambo. Jag är ganska trött på datorn jag har nu för den är sååååååå trög (för lite ramminne) den har varit på väg ut genom fönstret en antal gånger.  Att man kan bli så förbannad på ett dött ting..... (Det går säkert mycket bättre då eller hur??)   :) 

Och nu när jag ska gå en datakurs vill jag ha en rejäl dator jag kan lita på.
Sitter här och kollar på  en massa tester om bärbara datorer.....  och lika novis är jag nu som tidigare..!
Kan ni hjälpa mig att komma med förslag på vad man ska tänka på och kanske någon som ni vet är en bra bärbar dator.
Man vet ju aldrig vem det är som har lämnat en massa betyg på testerna så jag litar inte på dem. Jag lyssnar hellre på er som kanske har egen erfarenhet.  

Det enda jag vet är att det ska vara bra minne på den (kosta vad det kosta vill.)

 Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag kan ju alltid höra med gubben min om det, för är det något han kan så är det datorer det han inte vet är inte värt att veta :-)
Tänkte även höra va du har för email?

Ha det bra Gumman saknar dig ;-)

Kramar Monica

2008-03-04 @ 09:35:07
Postat av: Jenny

-monika- Jag det vore jätte snällt. Min email är: [email protected].

Kram

2008-03-04 @ 10:27:40
URL: http://jejjans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0