Lite ditt och datt.

I morse var det meningen att vi skulle få lite sovmorgon,eftersom Iza har sovit borta, men hur kan man tänka så när man har en fyra månaders bebis??! Istället fick man snällt vakna kl 5. men han är ju världens goaste kille i alla fall.
 
Är i full gång med att pyssla ihop grejor till dopet. Annars är jag ute och njuter av det fina vädret. Man har ingen lust att sitta vid datorn, igår så öppnade inte jag datorn en enda gång och det var faktiskt riktigt skönt.
Men idag var det ju trist väder och då ska jag passa på att baka med Iza, vet inte ännu vad det blir men någon slags kaka lutar det åt. Jag skulle ha behövt baka bullar men det tror jag inte att jag orkar idag. Vi få ser vad det blir. 

I helgen blir det lugnt med familjen. På söndag ska Iza åka lilla vasaloppet, hoppas nu bara att hennes knä inte blir värre. 
Hon har ju nämligen gjort illa det, det har varit svullet och ont så vi har fått linda och smörj in det med liniment. Men det är ju bättre nu så på söndag ska hon nog kunna åka skidor om hon vill då, hon kan ju ha ändrat sig till dess också : )

Evian är fortfarande lite förkyld och täppt i näsan, det är inte roligt när dom är så liten och knappt kan andas på nätterna, det körs omvartannat med näsdroppar och nässug.  Funderade på om det kan vara blommorna, för jag har också kännt mig täppt i näsan på natten, Har ställt in några nya blommor i sovrummet och undrar om det kan vara dem som man känner av. Läste faktisk i Allas (ja jag vet, tantvarning!) om att vissa "vanliga" gröna växter var allergiframkallande.)  

Nä nu ska jag krypa ner i sängen en sväng till innan jag ska ta mig ann dagen.

God morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0