Fladdrandes i skogen

Jag tror jag ska byta namn på den här bloggen till måndagsbloggen. Det verkar som det är mest måndagar jag går in och bloggar.

Sen sist har ju syrran och E varit här och hälsat på. Var en dag till slalombacken och åkte skidor med dem, och E hade inte åkt skidor på 26 år. Det såg jätteroligt ut och jag skrattade så jag tror mitt liv förlängdes med flera år....!  ( förlåt E! )
Inte nog med det lyckades Iza lura ut mig på en skogsbana och jag säger bara det ....att dem där banorna är inte till för vuxen skidor! Det har jag lyckas upptäcka i alla fall, jag lyckades tappa kontrollen helt, armar och ben fladdrade hej vilt och tjoandes for jag förbi både Iza och L-G, tillslut måste jag väl slänga mig innan jag hamnade i något träd. L-g liv förlängdes också med flera år för gud vad han skrattade, tur som var gjorde jag inte illa mig. Ja skogsbanorna får jag nog klara mig utan...!
 
Idag har jag och Evian varit på babymassage, tror att Evian tyckte det var skönt efter en stund. Om inte annat så tyckte mamma det var roligt att lära sig. Evian har nog en släng av förkylningen som jag lyckat dragit på mig. För han är lite kinkigare än vanligt. 

I morgon ska vi på återträff med föräldragruppen, det ska bli roligt att få se alla bebisar som lyckats komma till världen.

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och mysa med Iza och Evian.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0