Snart Helg!

Jag har inte farit till västindien tyvärr...... Jag vann inga pengar igår på bingon. Men det kommer inte bli fler turer än på länge, man slösar på fyra timmar på att höra "ivar 19 ,ettania ......" men huuvwwa. Nä bingotanter ni kommer inte få se mig på ett tag iaf.
Nu längtar man att få gå hem, snart är det helg.. Var faktiskt in på polisstationen och hämtade ut mitt pass alldeles nyss. Jag ska åka utomlands för FÖRSTA gången i mitt liv, undrar vad jag har att vänta mig....... men jag reser med erfarna resenärer så jag är inte orolig, Kollade på sevärdigheter man kunde gå på så det kanske bi någon tur på stora borgen i Alanya.  Men jag har några veckor till att våndas för vi åker inte förrens 2:a augusti.

Till något helt annat.......
 I går kräktes Gizmo och inte ville han ha någon mat heller, man blir orolig med än gång. Han tittade bara på matskålen och sedan gick han ut och la sig och tuggade på min pionbuske istället. :) " som om han skulle kräkas mindre då?".

Ha en Trevlig Helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0