Det har kommit snö

I helgen har det kommit riktigt med snö, det är väl någon deci´nu.

I lördags tog vi sparken och prövade den nya dragutrustningen på Gizmo. Han sprang jättefint intill sparken, men när han skulle börja dra så ville han inte det riktigt, när L-G sprang framför då gick det bra. Så det hela slutade med att L-G fick springa 5 km utan draghjälp och med mig på sparken!
Vi får nog träna lite med gizmo och försöka att det är tillåtet att dra när han har sele på sig. Vet någon hur man gör detta??


Annars i helgen har vi målat panelen i hallen och en massa lister,så nu blir det vitt/grått. sen ska vi lägga in en ny matta i både hallen och köket. Skönt att slippa den trä färgade panelen, är ganska less på trä färgat nu.

En ny vecka att se fram emot.
På lördag ska jag in till stan och titta på fin klänning till Iza. Vi ska ju på min systerdotters dop, Lemonie. Bäst att vara ute i god tid innan alla jul klänningar tar slut i affärerna.


Tack för mig så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0