Tungt!

I dag är det fint väder lite moln men solen lyser.
Min nacke känns som en tändsticka och att mitt huvud är fyllt med cement, och detta blir när man kommer in på jobbet..... äre det psykiskt eller? Jag vill ha massage! Någon som vill ge mig det?? 

Igår gick jag igenom kläder til Iza, lika sent som alltid, man kulle ha gjort det för flera veckor sedan, Så på lördag blir det akutresa till stan och shoppa. 

Måste bara få berätta om min underbara andra hälft....... I fredags när jag kom hem hade L-G hämtat Iza på dagis,hämtat Gizmo hos farmor och farfar, varit och handlat, slängt in i tvättmaskinen och lagat mat, så för mig var det bara att ta ett glas vin och sätta mig vid ett dukat bord och äta.  Är han inte helt underbar??? Ja må säga att jag må vara världens lyckigaste med denna karl.


 Snart är det lunch, vi är ett par stycken som ska gå ut och äta, vi har inte bestämt ännu vart vi ska, så vi får väl se vad man får i sig i magen i dag. Börjar bli hungrig nu.

Tack för mig för idag!

Kommentarer
Postat av: Marre

Hej Vännen! Ja klatr vi måste träffas men tiden..... saknar dig ju:) kul att gå ut o äta hoppas ja kan hänga med nån dag det skulle vart skoj! i dag har ja o maria tagit en långpromenad vilket väder! älskar hösten! ja du sikken karl du skaffat dig:) längtar tills vi ska på festen så vi kan svänga våra lurviga:) ha de gott kramen

2007-09-20 @ 15:56:11
URL: http://snutta.blogg.se
Postat av: Maria

Du, han låter inte helt dum alltå.... ;-)
Trevlig helg!

2007-09-21 @ 10:07:48
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Hanna

Det lät inte dumt du :) gud vad jag är less att sitta här ute!! det är bara att boka tid hos mig!! kram

2007-09-21 @ 12:37:13
URL: http://blogghanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0