Min graviditet v.28

Nu har det gått en ganska lång tid av min graviditet. Har problem med halsbränna som mest - tacka vet jag novalucol!
Har också problem med foglossning och ont i bäckenet, har beställt tid för att åtgärda detta. Sedan ska jag använda mig av ett bäcken/gravid-bälte som jag beställde idag från www.stellaris.se/, får hoppas att det hjälper, Jag har inte använt sådant förrut. 

Jag är väldigt glad att få möjligheten att vara hemma under nästa hela min graviditet. Vet inte hur jag skulle ha orkat annars. Det går ca en och en halv från morgonen som jag kan var uppe sen är jag helt färdig och håller på att svimma av utmattning och det värker i hela kroppen, Har just börjat äta Hemofer-järntabletter så jag hoppas att det hjälper och att jag blir lite piggare.


Börjar få lite panik nu, det är ju en hel del att köpa till bebisen. Men jag har gjort en lista och titta ut lite saker på nätet som jag ska ta och beställa snart.

Inte nog med det måste vi köpa en ny bil också. Får inte plats med både hund och barnvagn i Mondeon, Så på lördag bär det iväg till Söderhamn och förhoppningsvis kommer vi hem med en minibuss.


Lilla "vilden" i magen vill ju verkligen göra sig påmind. Det sparkar och har sig i magen hela tiden.
Längtar bara tills den ligger på andra sidan magen och gnyr:)

Izabelle har nu börjat på "skolan" , lillan har blivit så stor. Idag sa hon:
- vet du vad det bästa med skolan är???
-Nää
-man får äta mackor till maten, det är bara att gå och ta själv. 
:) 

Ja nu vart det här inlägget lite tyckasyndommig,skyllamigsjälv-inlägg, men kanske bättre än inget alls.

Ha´det till nästa gång!
Kramar Jenny   


Kommentarer
Postat av: Lena

Halloj! Bara en fundering på gravbältet.. har du provat ett hos barnmorskan då?? Jag fick prova ett när jag väntade Jonathan men man vart helt o hållet orörlig! Plus att magen inte alls va bekväm i det.. men det är ju min åsikt, hoppas de funkar bättre för dig! De där me bilen.. va du inte nyss o köpte en?!?! Eller vart de aldrig av.. har för mig att du skulle byta nu i somras efter det att vi va upp ju??!! Vissa har det bra ;0) Ha det gott så hörs vi! Kram // L

2008-08-29 @ 23:51:51
Postat av: Helena

Tänker du börja efter sommaruppehållet nu?!?

Kram!

2008-08-30 @ 18:35:52
URL: http://mattjat.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej. Tråkigt att du har sådanna problem med din graviditet. Hoppas det där bältet kommer hjälpa dig.. Lycka till med bilköpet =) Mvh Marie

2008-09-03 @ 11:21:57
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0