Julafton nästa vecka

Sitter nu med Evian i knät och försöker få honom att sova, han har nämligen sovit lite det sista dygnet, igår var han så pigg att han var uppe i 7 timmar i sträck, jag lyckades tom somna före honom, Men han är inte kikig utan ligger bara och tittar med sina stora blåögon.

I fredags var vi på birsta och handlade julklappar, på bara ett par timmar hade vi handlat färdigt alla julklappar till alla. Fast jag har en julklapp kvar och det till min älskling, men han kunde jag ju inte köpa till när han var med. 
Kom på i morse att det är ju julafton nästa vecka!!! Ahh, gud vad tiden går fort.

Nu har Evian lyckas somna, då ska jag passa på att springa ut med Gizmo och hämta posten.
Ta det lugnt i julstressen!!

vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0