Julbak

Var det någon som såg LeilasJul igår.?! Åhh det var så mycket gott. Så nu ska jag ner på affär´n och handla för jag ska göra Leilas chocolate crackles (snöiga kakor).

Men jag får passa mig,(svärmor varnade mig) för det är rullatorrace på ica, pensionen har nämligen kommit idag, så alla gamlingar är ute och handlar idag. :)

Tror jag ska göra en sats ischoklad också, Måste göra mera godis!
Knäcken är kvar men julkolan som Iza och L-G kokade är snart slut och mina mintgodisar tog slut på bara några dagar, hälften hamnade ner i Izas mage och resten bjöd hon bort, det var ju tur att jag hann få smaka en iallafall :)

Lite ögongodis!


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Suss

mm er lille ögongodiskille räcker långa vägar :-)



Julkramar till er!

2008-12-18 @ 15:13:50
Postat av: Monica Lindberg

Måste ju bara in åh säga Grattis till ny tillskottet :) Hoppas allt är bra med er.

Och hoppas ni har haft en bra jul åch nyårs firande.



Kramar ifrån Monica

2009-01-02 @ 22:22:32
URL: http://fyrbarnsmor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0