Snö

I går var jag in till stan med S och shoppade lite, trodde att jag skulle komma hem med mycket mer än jag trodde.
Men jag fick klart för mig en sak och det är att jag måste gå upp i storlek på mina byxor (ångest).
Då var det ju inte lika roligt att shoppa längre, men jag fick ändå en trevlig lång dag med min kompis.
 
I dag snöar det som sjutton, försökte att ta tag i den där snöskyffel och skotta bort all blötsnö men efter bara några tag var jag helt färdig, tror jag börja bli sjuk. Men jag plågade igenom hela tomten så den vart skottad ändå.  Det har ju fortfarande inte slutat snöat så jag måste väl ut och plåga mig en gång till. hmm.

Gizmo är lite deppad nu så det är nog en tik som löper igen. Jag får försöka att springa en sväng i skogen med han så han bli glad igen. Det är ju det bästa som finns.  

Mer än så blir det inte idag!

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0