Tillbaka till vardagen....

Och vad är nu detta, det känns nästan inte som man har en vardag när man är hemma och går.  Fast ändå så har man fullt upp och när kvällen kommer så tänker jag "det skulle jag ju oxå har gjort idag". Skumt..... Det är nästan så där så man inte vet vilket ben man ska stå på.

Från min lilla "minisemester" tog jag med en Stringhylla (ni vet såna där som börja bli modern igen) Och den håller jag på att göra lite finare, vi har sprejat sidorna (gallret)  svart och målar dom tidigare 70-talsbruna hyllorna vita,så nu är det bara en målning kvar på hyllorna,sen får vi se hur resultatet blir.
 Snyggt!

Jag fick idén från något heminrednings program, tror det var äntligen hemma, då satt hon upp sådan nya i ett barn rum och det vart jätte fint. Var in och kollade hur mycket såna skulle kosta och jag vill säga att dem är inte billig, så då var jag till mammas vind och tog en hylla där istället.- Tack mamma för att du sparar på allt skrot! 

I morgon bär det iväg intill stan igen (var där igår oxå) men nu ska jag följa en kompis, ska passa på att shoppa. Jag MÅSTE köpa byxor nu, Som ni kanske har läst tidigare så är jag snart så desperat att jag tar min sambos byxor snart. 
Sen blir det nog att sitta på ett fik och prata en massa skit oxå. 

Nu ska jag iväg och måla det sista på hyllorna. 

Hadé /Jenny  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0