God Fortsättning!!!

Ja!  Då har jul och nyår passerat. Gud vad tiden går fort.

I julas var vi ner till min mormor i Lillhärdal/Härjedalen en vecka, Hela familjen samlades med sina familjer och det blev en massa god mat och en hel del kälkåkning. Man åkte så man vart hel ledbruten, den som skrattade mest var nog Iza som tjöt av skratt när vi for nerför backen.

Ställde mig på vågen i morse och det skulle jag inte ha gjort! Det har blivit alldeles för mycket mat och framför allt godis. Jag brukar inte vara någon snaskråtta precist ,men en vecka före jul slutade jag att snusa. Det som var närmast till hands var just julkolan som man hade kokat. Så 1 burk kola tog slut innan julafton.    
Usch vilken ångest!!!

Men jag började att infira mitt nyårs löfte, Jag var ute och åkte längdskidor. Mitt nyårs löfte är att inte börja snusa igen och att börja träna "lite" mer. Inte att glömma att jag  tränade ca 3 gånger totalt under hela  förra året. Så jag borde nog klara av att träna mer än det ialla fall.  
Jag tog med mig Gizmo och draglina. Och när vi kom upp på berget och skulle börja åka så kom det precist en kvinna med collietik, släppte villigt förbi dem och sen hade inte jag något problem att få drag hjälp precist!
Fort gick det och roligt var det! Gizmo ska få följa med fler gånger....... :)

I morgon ska vi in till stan en sväng igen och på fredag ska vi hämta/köpa en ny/gammal bil igen. 

God forsättning på er!
/ Jenny 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0