Söndag kväll.....

och helgen är redan slut.  Igår var vi ute på en Skoter tur vi var upp i Pilgrimsleden uppe på Stadsberget i en stuga  och gud vilken utsikt , helt underbart. Har ni inte varit där rekomenderar jag det starkt, där grillade vi och mumsade i oss både choklad, mackor och korv, synd bara att inte solen sken. Sen fortsatte  det till Granåsen och och där klättrade vi upp i sk brandtorn som var ca 15-16 meter högt...mäktig känsla att stå där över trädtopparna och titta.
 
Idag har jag en sjuhelsike träningsverk i benen, efter skoterturen... Försökte bota den med en liten spark tur med Gizmo med det slutade med att LG fick skjutsa mig på sparken istället. 

Nu snart ska jag börja både hundkurs, en tävlingslydnads kurs och data kurs. Det var först meningen med en allmänlydnads kurs för Gizmos del men efter lite funderingar och åsikter från andra så blev det tävlingslydnads kurs. Det skja bli riktigt kul har redan börjat testa lite.

Imorgon måste vi fara in till S-svall IGEN, för datorn som vi köpte i torsdags krachade  redan efter 24h, hade inte ens hunnit med att installera innternet på den...få se vad dom säger där..... men det är nog förmodligen säkrmen som är trasig. Trist när man verkligen vill ha riktiga grejor och inte köper billiga (som man inte riktigt kan lita på) så blir det sånt här ändå..... 

Snart påsk och då åker vi hem till Sveg/Lillhärdal som alltid.. ska passa på att inviga badhuset som dem har öppnat där..... det ser Izabelle fram emot och få bada med Kusinerna,,, jo förresten så ska jag bli moster igen för åttonde gången. Roligt.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0