Kanske cykling.....?

Igår åkte Iza till sin pappa, på vägen hem var jag och Evian in till A och hälsade på en sväng. Där bjöds det på alldeles nybakta bullar och kakor, dom kom direkt från ugnen, Och dom var jättegoda. Sedan bar det hemåt. Evian hade somnat så jag la han i vagnen så han fick sov ute en stund.  

Hemma var det tomt för L-G var ute på pimling med sitt jobb. Så jag tänkte städa husvagnen som vi har fått lånat , men när jag väl hade fått ut alla städ grejor, insåg jag att min kära sambo redan hade städat den....)?!
Det var bara att gå in med alla grejor och börja städa inne. Gjorde lite påskfint och idag ska jag hämta ris och hänga påskägg och fjädrar i dom, Synd bara att Iza inte är hemma och hjälper mig med det.  

Idag ska jag kanske åka en sista gång för i år, en tur på längdskidor. Vad ska jag sedan hitta på för att motionera, löpning- inte kul, Kanske cykling... jag vet i alla fall att det kommer bli en massa promenader i skogen med både Gizmo och Evian, vi har köpt en sån där bärstol som Evian ska sitta i, så jag slipper kånka på barnvagnen.

NU ska jag gå upp och hämta ner både Evian och L-G för nu blir det frukost!!

Godmorgon på er!

Kommentarer
Postat av: Suss

Alltid lika go, omtänksam å händig L-G. Med Evian på ryggen kommer du att få bra motion..



kramar

2009-04-08 @ 08:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0