Trött

Idag är jag bara trött och seg. Jag tar nog igen mig efter helgen, vi fick ju besök av syster med tre barn och Mamma.
Också avverkade vi årets födelsedagskalas för Izabelle, nu är det ett år till nästa, men där mellan ska det ju planeras för ett 40-årskals...... också.

Nu planerar jag för Dop på Evian som ska bli framöver. Jag kan inte förstå att jag har börjat avsky att planera det var ju det som man tyckte var roligt förrut, undra om det har med att göra att man inte har den tiden längre....

Dags för en ny frisyr igen, funderar på att klippa av mig till halvlångt. Som det är nu är det för långt. ska jag slinga eller ska jag färga mörkt?? Vad tycker ni??
 
Kanske ska jag klippa min lugg så här ,som tydligen ska vara modernt nu.
 
Nää uch och fy ingen kort lugg för mig.

Det ska också vara mittbena och långt hår som gäller också i vår men jag tror jag klipper av det iaf.
Ja vi få se hur det blir.
Nu har Evian vaknat.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0