En ny rallyförare i familjen?!

Tidigare inlägg var skrivet och menat att läggas ut i måndags men tydligen så blev det något fel, la ut det iaf idag.

Igår så satt Evian i sin gåstol för första gången. Tyvärr har jag bara bild från min kameramobil(som inte är den bästa) eftersom (lagomt till dopet) så har våran systemdigitalkamera gått sönder, tur att det finns garanti sådana gånger.

Gåstolen lyckades jag komma över i kassakön på Ica, tänka sig. Tack M!
Evian tycker det är jätte kul att sitta i den konstiga sak. Med ett stort leende och kvicka fötter tar hans sig fram (läs bakåt).
Han har åkt flera gånger nu fram och tillbaka från hallen till köket. 

 


Visst är han söt??

Kommentarer
Postat av: johanna

Lik mamma! ;)

2009-03-25 @ 22:21:39
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaså är det så där jag ser ut, eller menar du rubriken? :)

2009-03-31 @ 21:25:28
URL: http://jejjans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0