I nattens dimma

Vad mycket man kan få uträttat på natten egentligen.
Klockan halv 6 i morse gjorde jag en massa servettringar till dopet, eller ja i alla fall idén till det. Jag låg och både drömde och funderade på dessa servettringar i flera timmar, och kom på flera olika ideer. Och jag som inte trodde att min hjärna var av det kreativa slaget.
Men nu har jag gjort en stororder på panduro och som vanligt blir det något mer än vad man först hade bestämmt sig för, så det blir dyrare i slutändan.  

Idag har L-G, jag och Gizmo tagit vara på den kanon fina dagen och varit ute och åkt lägdskidor, tog med en termos med kaffe och lite nybakade bullar. Sen bar det iväg till Kullsta fäbodar.  Tror jag kommer att ha lite träningsvärk  i morgon för vi åkte 8 km och det är ju inte jag van vid, tur som var så hade jag lite draghjälp av Gizmo.
Han är verkligen jätteduktig när vi åker skidor, han kan ju höger, vänster, stanna, framåt så det är riktigt roligt. 

Nu ska jag ladda för melodifestivalen, ska göra tacogratäng och sitta och mumsa på. 
Heja Sarah!!!! Jag håller tummarna för dig! 

//Jenny 

Kommentarer
Postat av: Lena N

Halloj! Kommer upp en snabbvisit kommande helg.. är ni hemma då så kanske jag skulle hinna med att se den lille en sväng.. ja o prata ett par ord med dig då.. åker ner igen onsdag..så det blir tyvär inte många dagar att spela på.. men som sagt har du tid så kan du ju slänga i väg ett mess när det skulel passa dig så kanske vi kan hejja på varann iaf ;0) Kram

2009-03-15 @ 12:44:44
Postat av: Jenny

Vi kommer att vara hemma, så det är bara att dyka upp:)

2009-03-15 @ 16:35:58
URL: http://jejjans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0